Igen, igen régen írtam, szóval gondoltam épp aktuális egy összefoglaló a sok elsőről, amit az elmúlt két hétben volt szerencsém átélni:)

Kezdhetnénk talán az első reading weekel (amit egyesek relaxing, vagy travelling weeknek is hívnak), de nekem azért mégiscsak egész sok tanulással telt, mert az első sp irodalom esszé, első (és remélem utolsó) skillswork és az első slide test is hétfőre esett.

De persze azért nem csak szenvedés volt:) Átestem első loksémen is (fincsi szlovák kaja amit Lucka főzött nekem és egy japán barátunknak) és az első hajnali négyig beszélgetésen anélkül, hogy észrevennénk, hogy elment az idő:)

Megvolt az első állásinterjúm is itt, mondjuk sok reményt nem fűzök hozzá, miután egy csaj 6 hónapot dolgozott egy másik helyi szállodában, a másik meg mittomén mennyi időt Shanghai ban, szerintetek?:D

Utána viszont először hagytam el a várost és Anstrutherbe mentünk, megkóstolni UK legjobb fish and chipsét (hivatalosan:)) majd visszajöttünk és megnéztünk egy észak ír rövidfilmet meg egy életrajzi filmet Ian Curtisről:)

Ez volt csütörtökön, és utána már nem volt ilyen vidám a hét, mert lekötött az a sok fincsi tanulnivaló, hétfőre.

A hétfő is az elsők napja volt, a slide testtel és az irodalom esszével, meg persze a skillsworkkel. Illetve az első iszonyatosrongyáázással is. Reggel ugyanis jobban érdekelt hogy ne hagyjam otthon a sok sok beadandóm, (mind spanyolra:P) szóval azt nem ellenőriztem, hogy viszek-e esernyőt, meg hát olyan ugyseesikma idő volt, ahogy én az elképzelem:P

Szóval miután nagyboldogan kiléptem az egész megúszós Slide Testemről szakadó eső fogadott, és negyed óra séta haza. De igazából annyira felszabadító érzés volt túlesni ezen a zhn, hogy nem zavart annyira, és az otthoni átöltözés és gyógytea szerintem megmentett a megfázástól.

Ma pedig megvolt az első spanyol, vagyis inkább spangol irodalom előadásom. Tudniillik általában az irodalom előadás és szeminárium angolul van, hiába olvasunk spanyolul, de ma új előadó volt ismét, és mondta (angolul), hogy mindjárt spanyolra vált, és ha túl gyors csak szóljuk. Ehhez képest váltogatott az angol és a spanyol között, de érthető, sőt élvezhető előadás volt, várom a szemináriumot:) Illetve mondta, hogy Javiernek hívjuk, és ha valamiért Dzsaviernek, vagy egyéb nagyon angolos módon szólítjuk, az két pont mínusz félév végén…mókás egy fazon, az biztos:)

Ennyi mára, és azt hiszem még annyit az elsőkről, hogy ebben a hónapban ez az első blogbejegyzésem:) igérem majd megint elkezdek szorgoskodni, talán:P

Szerző: lpb  2009.11.17. 23:57 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://liliinstandrews.blog.hu/api/trackback/id/tr111533332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása