Igen, igen elkezdődött, most már nekünk is:)

Szóval, tegnap mindenhol volt bemutatkozós feliratkozós óra:) Olaszon tündéri olasz akcentussal beszélő néni volt, persze nem tuti, hogy tanítani fog. Mondjuk amilyen aranyos, az órarendeket jól összekeverte. Ugyanis tegnap megadtuk h mikor NE legyen óránk, erre beosztott olyanra ahol órám van. De végül megoldódott, bementem ma hozzá és átkértem magam. Kb 11re értem oda, és addigra már sokan meglátogatták, mert a csoportbeosztásos papír ott feküdt előtte és csúnyán össze volt már firkálva:D

Spanyolon szintfelmérőt írtunk, de ott is mindenki kedves volt. Aztán ma bementem a spanyol departmenthez h megnézzem az órarendem és össze is futottam az egyik proffal, aki eligazított és megmutatta hol van a csoportbeosztás, ill. mondta h ha megtalálom a nevem minden okés, ha nem akkor leraktak kezdőbe. Azt persze elfelejtette hozzátenni, hogy nem névsorrendben vannak a csoportok. Hát mit ne mondjak, a frász jött rám, sehol a nevem az elején, ilyen nincs, ennyire nem lehetek vesztes. DE, aztán megtaláltam a nevem a B csoportlista közepén, jupp:) Nem sokkal utána ugyanezzel a proffal volt előadásunk. Valami fantasztikus volt:) Guillermo del Torro filmjét, A faun labirintusát vesszük elsőként (Spanyol csoport rulz:)) szóval ma spanyol polgárháborús előadás volt, és azzal kezdte h a töriben nem lehet objektivnak lenni, csak úgy tenni, hogy objektív vagy:D Ezek után elmesélte h nagypapája is harcolt, és hát ilyen lendülettel még senki nem tartott nekem töriórát:). Na meg amikor eljátszotta a különbséget Hitler és Franco között, meg néha átváltott spanyolra, mondott néhány mondatot, de mire átváltottam én is, már angolul beszélt:P. De értettem, felfogtam szóval szuper:) Ja és a nap bölcsessége: Wikipedia is just like drugs and alcohol:P

Művtöri okés volt, bár tegnap is és ma is intro volt, bár a mai már művtörisebbre sikeredett:) Tegnap a könyvtár eladó könyvei között sikerült megszereznem az egyik művtörikönyvem, szóval már az is van:)  Ill megismerkedtem egy finn lánnyal, Emmaval és elvileg közös tutorialra iratkozunk majd fel.

Szóval lassan beindul a suli, holnaptól lesz olaszom is rendesen, és jövő héttől tutorialok is elkezdődnek mtöriből. Minden a rendes kerékvágásba zöttyen, és sajna az időjárás is így tett:( Eddig kb mindig sütött picit a nap, zéró eső, felhőcskék, na nem, ma nem. A tenger is viharosabb lett, és egész nap szürke volt minden, hideg volt minden és szitált, ja és persze az elengedhetetlen szél. Még Anne is kiakadt, pedig ő angol, neki bírnia kéne:D

Elindultam a békekötés felé a villanytűzhellyel, bár a tegnapelőtti sikeres krumplistésztám ma extralassú forrási idővel jutalmazta, még úgy is, hogy ha forró vízben főzünk vmit, először felforraljuk a vízforralóban és utána a forró vizet öntjük a lábasba. Szóval a villany policy statementje ma az volt, hogy  a háborúnak nincs vége.

Hát kb ennyi az esemény, szokjuk az időt, meg a sulit.

 

Szerző: lpb  2009.09.29. 19:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://liliinstandrews.blog.hu/api/trackback/id/tr181416508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása