Miután nem tudtam felmenni Aberdeenbe:( azt hittem, hogy uncsi, tanulós hétvégém lesz. A sors nem így gondolta.

Péntek este megjelent Zuzka (vagy ahogy én hívtam, Zsuzska) Lucia barátnője. Szóval a péntek estéből parti lett, meg sokáig alvás. Szombaton elmentünk vásárolni, majd főztem pörköltet a csajoknak (miután Zsuzska mondta h imádja a magyar kaját) és végül filmesteztünk (Hair és Mephisto), ahova Ed is betoppant.

Vasárnap aztán nagyon akartunk már tanulni, de a reggeli (?:P) majd a séta a buszhoz Zsuzskával, és végül ebéd után már 4 óra volt, és 6ra teapartira mentünk:) Meg is érkeztünk, ahol volt szerencsénk a marmitehoz és pork piehoz (soha mégegyszer:D) viszont a tejszínes lekváros süti bejött:)

Utána előkerül a Scarble, mondjuk két anyanyelvi ellen nem volt sok esélyünk:D de végül egész szépen helytálltunk. Utána kb éjfélig beszélgettünk még, és az örök bölcsességek tára is szaporodott, lásd: Central Europe is in the Centre of Europe.

Szerző: lpb  2009.10.19. 20:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://liliinstandrews.blog.hu/api/trackback/id/tr331461559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása